torsdag 2. april 2009

Hjemmeoppgave: Promotering

Hjemmeoppgave Torsdag 2.April 2009: Promotering

Hva jeg synes om layouten til siden: www.brandlab.no :

Jeg syntes at denne siden kanskje virker litt forr enkel, og litt kjedelig. Den har nesten ikke bilder, noe som ikke akkurat tiltrekker seg oppmerksomhet.

Det som jeg syntes var litt bra med den, var jo at det blåfargen gjentas litt på visse steder, både på logoen og på oversiktet på hva man kan klikke på, men det kunne ha vært litt mer farger og kanksje bilder til. Da hadde det som sagt ikke virket kjedelig. Noe annet som jeg syntes var fint var måten animasjonen var, jeg syntes det var litt artig at når man kom innatt et av valgene man kunne klikke på, at det ble en slags ”markering” på det du velger.

Ellers så syntes jeg at den korts sagt var enkel og grei.


Hva jeg syntes om layouten til denne siden: www.oslo2011.no :

Jeg syntes at denne siden virket spennende og innteresant. Siden har også som den andre, farger som går igjen (svart, orange, hvit). Det som skiller seg litt ut (på en bra måte) i forhold til den andre sida, er at det er bilder på forsiden. Jeg syntes at det er dette som gjør det litt mer innteresant å se på den, og man føler at det blir litt mer ”spennende” og se på. Man føler av den grunn at det blir litt mer utvalg av hva man kan kikke på.


Mine egne billettforslag til ski- VM 2011:


























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar