torsdag 5. februar 2009

Produksjon- Prosessbok i trådteknikker

Presentasjonen av oppgaven: Den
23/9-o8 fikk vi på design og håndverk i oppgave å lære flest mulig forskjellige trådtekninkker. Måten vi skulle gå fram på med denne oppgaven var at vi skulle lage en bok som inneholdt de tingene vi hadde lært og prossesen underveis.

Fingerstrikking: En av de teknikkene jeg hadde skrivd om og gjorde var fingerstrikking. Det første jeg gjorde var at jeg først tok en trå/garn bit og surret den rundt alle fingerne, tre ganger.


Deretter tok jeg den underste tråen over fingeren, slik at det blir igjen to tråer på fingeren. Dette gjør man likedan på de andre fingerene, og så er det bare og surre tråen sikksakk igjen på samme måte slik at det blir tre tråer igjen, og bare fortsette slik til du har fått så lang du vil.


Egenvurdering: Jeg synes at dette var en morsom ting å holde på med, og vi lærte mange forskjellige tråteknikker på denne måten som vi gjorde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar